Обмін/повернення товару
Умови обміну/повернення товару належної якості
Дотримання прав споживачів обов'язкова умова роботи Zoomag.
Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Умова обміну:
- Правила повернення товару якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу (електронний лист про покупку товару в інтернет-магазині Zoomag).
Важливо!
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів".
Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу: розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі; гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору; в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.
Для повернення товару, узгодьте з нами спосіб зворотної доставки товару та заповніть форму
Під час проведення обміну товару, в зверненні вкажіть:
- номер замовлення, за яким було здійснено продаж товару;
- код та вартість товару, що повертається;
- скріншоти з кабінету поштової служби;
- повний перелік документації на замовлення.
Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту.
Гарантійний термін повинен бути зазначений у гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару.
Також гарантійний термін необхідно вказати в характеристиці товару.
Якщо в результаті звернення покупця по гарантії ви провели повернення коштів або обмін, то таке замовлення вважається виконаним, і по ньому не проводиться перерахунок або повернення комісії.