Ми на зв’язку:
+38 066 133 32 20
Графік роботи:
  • пн-пт: з 9:00 до 19:00
  • сб-нд: з 10:00 до 17:00
+38 066 133 32 20
0
0

Ваш кошик порожній :(

Обмін/повернення товару


Умови обміну/повернення товару належної якості
Дотримання прав споживачів обов'язкова умова роботи Zoomag.
Права споживачів при придбанні непродовольчого товару належної якості:
  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Строк обміну: протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Умова обміну:
  • Правила повернення товару якщо товар не використовувався;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ з датою продажу (електронний лист про покупку товару в інтернет-магазині Zoomag).
Інтернет-магазин Zoomag має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.

Важливо!

Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів".
Права споживача при розірванні договору купівлі-продажу: розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі; гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору; в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.

Для повернення товару, узгодьте з нами спосіб зворотної доставки товару та заповніть форму
Під час проведення обміну товару, в зверненні вкажіть:
  • номер замовлення, за яким було здійснено продаж товару;
  • код та вартість товару, що повертається;
У разі виникнення спірної ситуації щодо повернення, необхідно буде надати наступну інформацію:
  • скріншоти з кабінету поштової служби;
  • повний перелік документації на замовлення.
Гарантійний термін
Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту.
Гарантійний термін повинен бути зазначений у гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару.
Також гарантійний термін необхідно вказати в характеристиці товару.
Якщо в результаті звернення покупця по гарантії ви провели повернення коштів або обмін, то таке замовлення вважається виконаним, і по ньому не проводиться перерахунок або повернення комісії.